God kondis for alderen? |
Post Reply |
Author | |
Andreas
Veteran Joined: 07 mai 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 1169 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 09 november 2006 at 23:31 |
Kom over denne artikkelen i gårsdagens Dagbladet. Driver med kajakkpadling selv og synes det var ganske gøy å høre om 64 åring som padler 3800 km fra Drøbak til Spania! |
|
Hilsen Andreas.
|
|
einjen
Veteran Joined: 17 september 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 1335 |
Post Options
Thanks(0)
|
Det første jeg tenkte var at det er jammen godt jeg har øl og pottis i kjøleren, for hvis ikke så ville det være for seint.
|
|
--
Einar Næss Jensen Words of wisdom are easily spoken, but they are cheap talk http://einarblog.homemade.no/einarblog |
|
carlf
Medlem i MJF Joined: 27 januar 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 692 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hehe, foretrekker å padle meg gjennom bygatene til amundsen hobby jeg da
Andreas: Du har kanskje lest i Østlandets Blad om gamlingen (er det slemt å si?) som rodde fra Son til Hellas. Han skulle hjem og hadde vel ikke penger til flyet... Edited by carlf - 10 november 2006 at 15:21 |
|
Hilsen Carl-Frederic
(Stavangerbasert frilans fotograf, -kunstner og -student. Ellers interesser i alt med tog) |
|
Andreas
Veteran Joined: 07 mai 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 1169 |
Post Options
Thanks(0)
|
Han valgt økonomi turen for å si det sånn
|
|
Hilsen Andreas.
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |