dumt spørsmål , skal selge noe |
Post Reply |
Author | |
balo
Nykommer Joined: 23 april 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 0 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 15 oktober 2006 at 18:39 |
Jeg skal selge noen gamle Marklin lokomotiver og vogner fra 50-tallet men kan ikke jernbane i det hele tatt , hvor finner jeg produktnummeret på de forskjellige? Står bare made in western germany på de...... finnes det noen god nettside med oversikt og bilder? Har mange fine vogner så regner med noen er interessert i å kjøpe de
|
|
carlf
Medlem i MJF Joined: 27 januar 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 692 |
Post Options
Thanks(0)
|
Jeg vet ikke noe om noen nettsider, men jeg har endel gamle kataloger så du kan sende meg bilder av det du lurer på så kan skal jeg se om jeg kan svare... Kanskje jeg er interesert i å kjøpe noe av det du har også...
e-mail: carl_frederic@hotmail.com Edit: Trykkleif Edited by carlf - 15 oktober 2006 at 22:25 |
|
Hilsen Carl-Frederic
(Stavangerbasert frilans fotograf, -kunstner og -student. Ellers interesser i alt med tog) |
|
balo
Post Options
Thanks(0)
|
Ja takk for hjelpen. Skal se om jeg kan ta noen bilder av de. Tenkte kanskje å selge de på nettet hvis det har interesse for flere.... Det er bl.a 2 lokomotiver , Statens Jernveger 1955 står påtrykt på en av vognene, det er kranvogn, div passasjervogner m.m og en del skinner har jeg også.
|
|
balo
Post Options
Thanks(0)
|
Da ligger det svenske loket #3030 model GS800 ute på min QXL auksjon, visstnok en populær sak det http://my.qxl.no/accdb/viewitem.asp?AuctionNr=413417070
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |