EL 14 som sporet av i jula |
Post Reply |
Author | |
Andreas
Veteran Joined: 07 mai 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 1169 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 03 juli 2006 at 00:27 |
Hei Hvordan gikk det med El 14-loket som sporet av på Bergensbanen ved juletider i fjord? Mener at det ble sagt noe om at loket var totalskaddet og ble plukket fra hverandre på stedet. Mener også å huske at loket var nr. 2200, og da jeg satt å titta på materieldatabasen på NJK"s hjemmesider i stad så jeg blider av dette loket fra mars i år, er loket satt i stand eller er det bare jeg som har surra med nummeret på loket ? Hilsen Andreas |
|
Hilsen Andreas.
|
|
kness
Medlem i MJF Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 719 |
Post Options
Thanks(0)
|
Lokomotivet var El 14.2175, og det ble dessverre første 14-maskin som ble utrangert. Vraket ble kjørt på 3 godsvogner til Grorud hvor deler som er verdt å ta vare på har blitt plukket ut. Resten blir spiker. Hilsen Kjetil |
|
Andreas
Post Options
Thanks(0)
|
Hei Da var det visst jeg som bomma litt da Hilsen Andreas
|
|
Hilsen Andreas.
|
|
Andreas
Post Options
Thanks(0)
|
Mens vi er inne på lok som går i stykker, hvilket av Cargonet"s El 16 var det som brant i Sverige for en liten stund tilbake? Hilsen Andreas |
|
Hilsen Andreas.
|
|
Wickerman
Veteran Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1211 |
Post Options
Thanks(0)
|
Og 2207 brant i natt, så det er 2 El16 på kort tid som har tatt fyr. Og cargonet har ikke akkurat overskudd på El-lok. Hadde de solgt noen av Di8 som var planen hadde de fått et problem i dag. |
|
A matter of life and death
|
|
Andreas
Post Options
Thanks(0)
|
Da har Cargonet bare 9 El 16 lok igjen.
|
|
Hilsen Andreas.
|
|
Wickerman
Veteran Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1211 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hvis lokene ikkke blir repparert så.... Får vente å se hva som skjer med de 2 EL16 maskinene.
|
|
A matter of life and death
|
|
Andreas
Post Options
Thanks(0)
|
Hei Den første som brant sa de at var totalskaddet, men det blir jo selvfølgelig et kostnadspørsmål om de repareres eller ikke, vi får bare håpe på det beste |
|
Hilsen Andreas.
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |