TMJK arrangerer vårslepp 22. og 23. april |
Post Reply ![]() |
Author | ||
midnight ![]() Administratorgruppen ![]() ![]() Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1159 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 26 mars 2006 at 23:02 |
|
TMJK arrangerer vårslepp med trafikkspill og seminar om lodding/maling av messingmodeller Vi har gleden av å invitere alle interesserte til nytt vårslepp i Trondheim. Denne gangen blir det trafikkspill på Glomfjordbanen og seminar i lodding, maling og smussing av messingbyggesett. Sett av helga 22. og 23. april til en trivelig helg sammen med nye og gamle mj-venner Mer info finner du her: http://www.tmjk.no/NewsDetails.asp?Nid=30
|
||
Morten W
H0 USA - Conrail, CSX & NS i Appalachia 1990+ O USA - Lehigh Valley ca 1975 Inspirasjon: Chubb, McClelland, T Koester, www.ldsig.org & www.opsig.org Besøk www.onorway.com |
||
![]() |
||
ArneGH ![]() Medlem i MJF ![]() Joined: 05 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 242 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Dette syns jeg var et flott tiltak. Regner med at jeg melder meg på og at flere gjør det. Arne |
||
Arne Heggeseth
Hellbanen,HO, DCC www.heggeset.no |
||
![]() |
||
einjen ![]() Veteran ![]() ![]() Joined: 17 september 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 1335 |
|
Har dere fått åpne for publikum nå da:) Slått hull i taket og slikt?
|
||
--
Einar Næss Jensen Words of wisdom are easily spoken, but they are cheap talk http://einarblog.homemade.no/einarblog |
||
![]() |
||
SveinR ![]() Fremo og MjF medlem ![]() Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1215 |
|
Ja nå begynner ting å bli klappet å klart Vil oppfordrae alle inTrondheims distriktet å komme for å få seg litt en sosial mj opplevelse. Og har du noe du holder på å bygge, eller noe ferdig, så ta det med, er mange som vil se Dette kan bli bra selv om det har vært heller laber oppsluttning om interesse for lodding |
||
Mvh
-SveinR Det finnes en skiftetraktor til alt |
||
![]() |
||
einjen ![]() Veteran ![]() ![]() Joined: 17 september 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 1335 |
|
Interessen er der, men budsjettet for april måned er allerede brukt opp. På trikk. Av alle ting...... |
||
--
Einar Næss Jensen Words of wisdom are easily spoken, but they are cheap talk http://einarblog.homemade.no/einarblog |
||
![]() |
||
Håvard H ![]() Medlem i MJF ![]() ![]() Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 2016 |
|
Jeg kommer, og jeg er definitivt interessert i lodding! Lodding er jo det som skiller gutter fra menn i denne hobbyen! Det er bare unger som *limer* messing! ![]() |
||
![]() |
||
SveinR ![]() Fremo og MjF medlem ![]() Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1215 |
|
Håper jeg for fortstørret en skd206 i tide til deg da Håvard
|
||
Mvh
||
![]() |
||
Wickerman ![]() Veteran ![]() ![]() Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1211 |
|
Må innrøme at en omvisning på Marienborg frister.
|
||
A matter of life and death
|
||
![]() |
||
|
Glemte å si at Iron Maiden skal ha en intim konsert på Marienborg også Edited by SveinR - 31 mars 2006 at 09:45 |
||
Mvh
||
![]() |
||
Wickerman ![]() Veteran ![]() ![]() Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1211 |
|
Har møtt bandet så mange ganger at jeg har kommet ut av tellinga
![]() |
||
|
||
![]() |
||
|
Må bare si til deg Lars at det var bare tull det med intim konsert på Marienborg, så håper du ikke blir skuffet da Ellers tror jeg dette blir en bra helg for alle parter, både med tanke på bygging og kjøring |
||
Mvh
||
![]() |
||
|
Jeg kommer en tur innom Marienborg for å høre på litt gromlyd. Samt at jeg kommer nedenom kjelleren og titter. Siden jeg drar på Lørdags ettermiddag rekker jeg nok en tur innom z-treffet også Så blir det å fotografere nohabene til Tågab og Ofotbanen så kan man dra vell hjem igjen. Edited by Wickerman - 18 april 2006 at 23:49 |
||
|
||
![]() |
||
|
![]() ![]() ![]() |
||
Mvh
||
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |