EL16 |
Post Reply |
Author | |
GeirC
Medlem i MJF Joined: 14 juli 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 250 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 14 mars 2006 at 12:15 |
Noen som har hørt noe mer om EL16 fra Roco?
|
|
Geir C - "I"m on a roll people!"
|
|
Wickerman
Veteran Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1211 |
Post Options
Thanks(0)
|
Tror nok ikke at det skjer så mye føre de begyner å produsere modellen. Men det blir ikke på denne siden av året
|
|
A matter of life and death
|
|
arne
Viderekommen Joined: 07 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 42 |
Post Options
Thanks(0)
|
Tidligst våren 2007. Dette ifølge siste PS (nr 125).
Edited by arne - 15 mars 2006 at 08:33 |
|
vetle1
Veteran Joined: 20 februar 2007 Location: Norway Status: Offline Points: 169 |
Post Options
Thanks(0)
|
Kjøp en brukt. Jeg kjøpte en på qxl.no.
Den virker sykt bra. |
|
Andreas
Veteran Joined: 07 mai 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 1169 |
Post Options
Thanks(0)
|
Nå kommer det en ny antagelig like oppunder jul... Er selvfølgelig en mulighet å kjøpe brukt, men de fleste som selger brukt som jeg har vært borti tror loket er verdt alt for mye... siste jeg var i kontakt med skulle ha 2000 for en AC versjon nydesign som han ikke viste om det satt dekoder i eller ikke... Den nye som leveres ferdig med dekoder i AC koster 1849,- hos NMJ, i tillegg kan man regne med at det er en modell som er forbedret på mange felter...
|
|
Hilsen Andreas.
|
|
vetle1
Post Options
Thanks(0)
|
Mitt kosta 1600 nok og var urørt.
foresten hva er forskjellen på el 16 og el 17 i mj og hvilkene vogner skal den ha på 90 tallet, b3 eller b7, begge er fine. |
|
Andreas
Post Options
Thanks(0)
|
DC?
Her er den nye DC utgaven på NMJ sider, den vil koste 1495,-
|
|
Hilsen Andreas.
|
|
vetle1
Post Options
Thanks(0)
|
ja,ja, men jeg har hørt at de gamle modellene har bedre lokkåpe. Mitt er fra 1990.
|
|
Andreas
Post Options
Thanks(0)
|
Mulig det, har holdt på å kjøpe meg en brukt flere ganger...
Så langt har vi ikke sett noen bilde rav hvordan den nye versjonen blir med tanke på kvaltitet på kåpe og lignende... Modellen har vel mer status som "planlagt" eller "kommer" slik den har hatt de to siste årene...
|
|
Hilsen Andreas.
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |