Livbåter tl skipsmodeller??? |
Post Reply ![]() |
Author | |
Frostnatt ![]() Viderekommen ![]() ![]() Joined: 12 oktober 2017 Location: norge Status: Offline Points: 93 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 21 februar 2018 at 12:03 |
Hei! Jeg holder på med en del prosjekter i tillegg til modelljernbanen og lurer i den anledning på om det er noen som lager ferdige livbåter til modellskip. Da jeg har i overkant mange skip på beddingen, ville det spare meg for en del tid hvis noen har ferdige modeller av livbåter.. eller en veldig enkel måte å lage dem å selv. Selve skipene er godt på vei ferdige og mangler stort sett livbåter siden det er tidkrevende og kjedelig. Har sjekket på nettet etter livbåter, men de selges en og en eller er for dårlig i fasongen osv. Noen gode forslag..
Jeg kan selvsagt bite tenna sammen og gjøre som jeg pleier. Bygge en og en i brettet papp. Men er nå mest interessert i å få det ferdig og spare tid ![]() Prosjekt 1: Skagerak i skala 1:87 HO ![]() Prosjekt 2: Empress of Ireland. Skala 1:200 ![]() Prosjekt 3: Wilhelm Gustloff. Skala 1:200 ![]() |
|
SHG
|
|
![]() |
|
TeVe ![]() Veteran ![]() ![]() Joined: 08 desember 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 610 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Når jeg skal ha flere eks av en type lager jeg en mastermodell , lager form av den i silikon og støper kopier i polyuretan. Gir gjerne råd om du ønsker det. Terje |
|
Terje V.
|
|
![]() |
|
HelgeBe ![]() Veteran ![]() Joined: 24 mai 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 131 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |