ForNorsking av CD66 |
Post Reply ![]() |
Author | |
Helge Myhre ![]() Viderekommen ![]() ![]() Joined: 01 juni 2008 Location: Norway Status: Offline Points: 72 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 29 juli 2008 at 09:59 |
Man kan forNorske CD66 med skaladesign sitt oppgraderingssett. Det inneholder nesten alt man trenger for å få riktig utseende, feks. messingploger tyfoner, aircondition på taket og en del til.
![]() |
|
Mvh.
Helge Myhre www.togwebsiden.com |
|
![]() |
|
AleksanderB ![]() Medlem i MJF ![]() Joined: 21 januar 2007 Location: Bergen, Norge Status: Offline Points: 52 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Loket blir veldig bra med detaljeringssettet, Skaladesign har virkelig gjort en flott jobb når de laget det. Har akkurat gjort ferdig min CD66
![]() ![]() |
|
Hilsen Aleksander
|
|
![]() |
|
Unge_Lafton ![]() Nykommer ![]() Joined: 12 mai 2008 Location: Norway Status: Offline Points: 38 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
mangler å bygge om ltktene ser jeg.
![]() Venter på deler selv til min cd66, regner med det blir en skikkerlig pirkejobb å montere nye lykter.
|
|
Mvh
Joachim Lafton |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |