MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

FAQ FAQ  Søk i forum   Arrangement   Registrer ny bruker Registrer ny bruker  Logg inn Logg inn

Forbanna....

Svar Svar
Forfatter
  Tråd Søk Tråd Søk  Innstillinger for tråd Innstillinger for tråd
GeirC Se rullemeny
Medlem i MJF
Medlem i MJF

Medlem siden: 14 juli 2005
Land: Norway
Status: Utlogget
Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér GeirC Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Tråd: Forbanna....
    Sendt: 17 juli 2005 kl. 23:24

Noe så bedritent! Puddingen jeg kjøpte huset mitt av brukte tydligvis ikke vater når han bygde garasjen, og det betyr at rommet jeg bygger i er skeivt. Og det merker jeg først etter at jeg har satt op platene og skal bygge gulvmoduler som skap o.l.

Mumle! Banne! Forbanna nå!

Sorry, måtte bare fruste litt!

Endret av GeirC
Geir C - "I"m on a roll people!"
Til toppen
eika Se rullemeny
FREMO-forummedlem
FREMO-forummedlem

Medlem siden: 01 november 2004
Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér eika Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 17 juli 2005 kl. 23:30

Dårlig snekker, både da og nå

Eirik

Til toppen
steloe Se rullemeny
Nykommer
Nykommer

Medlem siden: 03 november 2004
Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér steloe Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 18 juli 2005 kl. 07:21

Neida - det er nok en helt normal snekker.  Mitt hus er også skeivt.

Steinar

Til toppen
rosenblad Se rullemeny
Medlem i MJF
Medlem i MJF

Medlem siden: 03 november 2004
Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér rosenblad Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 18 juli 2005 kl. 11:05

Hei!

Dårlig snekker nå i hvert fall!

MVH, Tom

Til toppen
GeirC Se rullemeny
Medlem i MJF
Medlem i MJF

Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér GeirC Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 18 juli 2005 kl. 13:30

Hrf! Ja, jeg er en dårlig snekker , men det gjør jo ikke saken noe bedre at den forige var verre

Menmen. Improvise, adapt and overcome!

Endret av GeirC
Til toppen
Wickerman Se rullemeny
Veteran
Veteran

Medlem siden: 02 november 2004
Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér Wickerman Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 18 juli 2005 kl. 19:32

Da er det fram med vateret og rette opp

Jeg har snekker utdanelse men det er ikke altid det ser slik ut

A matter of life and death
Til toppen
TomL Se rullemeny
Medlem i MJF
Medlem i MJF

Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér TomL Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 19 juli 2005 kl. 09:10

Hei !

Jeg har ikke snekker utdannelse, men har laget garasjen selv, og lest litt om byggeteknikker i ei bok fra Teknologisk Forlag. Der leste jeg at garasjegulvet skal helle svakt ut fra veggene, med fall mot åpning.

Så da er det vel riktig at garasjegulvet ikke er rett i alle fall. Men veggene må være rette, ellers blir det bare tull...

MJ-hilsen Tom Lynga

Det enkle er ofte det beste...
Til toppen
GeirC Se rullemeny
Medlem i MJF
Medlem i MJF

Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér GeirC Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 19 juli 2005 kl. 10:48
Da heller det feil vei
Til toppen
Henning L Se rullemeny
Medlem i MJF
Medlem i MJF

Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér Henning L Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 19 juli 2005 kl. 10:58
Sitat: TomL TomL skrev:

Jeg har ikke snekker utdannelse, men har laget garasjen selv, og lest litt om byggeteknikker i ei bok fra Teknologisk Forlag. Der leste jeg at garasjegulvet skal helle svakt ut fra veggene, med fall mot åpning.

Så da er det vel riktig at garasjegulvet ikke er rett i alle fall. Men veggene må være rette, ellers blir det bare tull...

Jeg har heller ikke snekkerutdannelse, derimot er jeg arkitekt, og kan rapportere at det ofte blir bare tull - selv om håndverkeren har snekkerutdannelese. (Og arkitekten ørten år i høyere utdanning ... ! )

mvh
Henning L
Til toppen
GeirC Se rullemeny
Medlem i MJF
Medlem i MJF

Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér GeirC Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 19 juli 2005 kl. 16:39
Til toppen
 Svar Svar
  Del innlegg   

Forum: Forumtillatelser Se rullemeny

Forum Software by Web Wiz Forums® version 11.06
Copyright ©2001-2016 Web Wiz Ltd.

Denne siden ble generert på 0,063 sekunder.