Folie for etsefilm |
Post Reply |
Author | |
keknor
Viderekommen Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 33 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 03 juli 2018 at 16:55 |
Hei, Er det noen som har gode erfaringer med f.eks. Jetstar premium spesialfolie for å printe på etsetegninger. ( http://www.krepro.no/jetstar-spesialfolie.html ). Det står at man må ha Dye-based blekk, men min printer har pigmentbased blekk og det blir ikke lystett svart. Må man bruke spesielle fotoprintere?
|
|
keknor
|
|
KGB
Viderekommen Joined: 30 januar 2018 Status: Offline Points: 77 |
Post Options
Thanks(0)
|
Digresjon: Kommer snart UHB-løftekassene dine på Shapeways?
|
|
jhh61no
Medlem i MJF Joined: 05 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 686 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hei
Jeg bruker «vanlige» transparenter. Printer dem speilvendt slik at trykket kommer på den siden som er nærmest etsekortet |
|
Jarle H Hansen
Bergen Digitrax SuperChief/Empire Builder. TrainController Gold/TrainProgrammer 8.0B5,LDT, LocoIO, Zimo++ |
|
SveinR
Fremo og MjF medlem Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1215 |
Post Options
Thanks(0)
|
Har også brukt transparent ark med gode resultater. Men har vært borti noen ark fra Krepro som var som matpapir i fargen. De var nok litt mer lystette, og det var nok bra for litt slitne laserskrivere.
Om du driver med hjemme-etsing, så har jeg noen etseplater med fotoresist som du kan få mot porto.
|
|
Mvh
-SveinR Det finnes en skiftetraktor til alt |
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |