fleischman hvordan koble strøm til skinnene |
Post Reply |
Author | |
terjej
Veteran Joined: 01 oktober 2013 Location: norge Status: Offline Points: 101 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 06 desember 2014 at 20:17 |
HEI !
Det går jo ann å glemme, men jeg trodde ikke at jeg skulle greie å glemme hvordan jeg kobler skinnene til transformatoren for å få kjørestrøm ! Takker for en raskt forklaring ! Mvh terjej |
|
Arne Lie
Medlem i MJF Joined: 09 september 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 262 |
Post Options
Thanks(1)
|
Se etter loksymbol over 2 enkeltuttak bak på trafoen. 1 ledning (leder)fra en av disse til den ene skinnestrengen og en ledning (leder) fra det andre uttaket til den andre skinnestrengene :-)
Mvh Arne L |
|
Arne L
HO,DCC-NCE,Norsk og Svensk,tog, og sporveier,ep.3-5.Mj-hobby i 60år. Redaksjonsmedlem mj-bladet. |
|
terjej
Veteran Joined: 01 oktober 2013 Location: norge Status: Offline Points: 101 |
Post Options
Thanks(0)
|
HEI OG HJERTELIG TAKK FOR TIPSET !
JA SLIK BLE DET ALTSÅ ETTER FLERE ÅRS PAUSE IFRA TOGHOBBYEN. MVH TERJEJ |
|
Arne Lie
Medlem i MJF Joined: 09 september 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 262 |
Post Options
Thanks(0)
|
Så bra at du er "på han igjen!"
Det har vært en fantastisk utvikling av tilbudet av modeller enten du kjører "norsk" eller ikke. mvh Arne L |
|
Arne L
HO,DCC-NCE,Norsk og Svensk,tog, og sporveier,ep.3-5.Mj-hobby i 60år. Redaksjonsmedlem mj-bladet. |
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |