MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

  New Posts New Posts RSS Feed - Fjerning av tråd ...
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Fjerning av tråd ...

 Post Reply Post Reply
Author
KjellAn View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1010
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote KjellAn Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Fjerning av tråd ...
    Posted: 25 juni 2014 at 20:35
Synes det er litt snodig at tråden om mulig svindel ved salg av MJ-utstyr plutselig ble borte.
Kanskje ansvarlig forum-moderator (som fjernet tråden) kunne komme med en forklaring her ...
hilsen KjellAn

Livesteam - Member of the Assosiation of 16mm Narrow Gauge Modellers
Back to Top
midnight View Drop Down
Administratorgruppen
Administratorgruppen
Avatar

Joined: 02 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1145
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote midnight Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 25 juni 2014 at 20:42
Tråden diskuteres nå på den lukkede delen av forumet (som er helt tilfeldig siden noen la inn et spørsmål der). Jeg siterer meg selv: 
"Tråden er ikke sletta, men skjult og låst. Er vel litt usikker på hvorvidt den burde stå slik den er.
Jeg kunne tenke meg å la den stå, men fjerne alle henvisninger til andre omtaler av vedkommende først. Andre synspunkter?"


Morten W

H0 USA - Conrail, CSX & NS i Appalachia 1990+
O USA - Lehigh Valley ca 1975
Inspirasjon: Chubb, McClelland, T Koester, www.ldsig.org & www.opsig.org
Besøk www.onorway.com
Back to Top
Bhal View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF


Joined: 05 november 2004
Status: Offline
Points: 189
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Bhal Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 25 juni 2014 at 21:09
Originally posted by midnight midnight wrote:

Tråden diskuteres nå på den lukkede delen av forumet (som er helt tilfeldig siden noen la inn et spørsmål der). Jeg siterer meg selv: 
"Tråden er ikke sletta, men skjult og låst. Er vel litt usikker på hvorvidt den burde stå slik den er.
Jeg kunne tenke meg å la den stå, men fjerne alle henvisninger til andre omtaler av vedkommende først. Andre synspunkter?"
 
Greit nok det, men "humørsprederen og andre uhøytidligheter" virker på meg som et litt merkelig sted å ta opp dette på. Humørspredning og uhøytidligheter var vel ikke akkurat fremtredende i den fjernede tråden.
 
Velger å se det som et arbeidsuhell, og om det skulle vise seg nødvendig i fremtiden å "skjule/slette" tråder så vil jeg foreslå at det legges en melding om dette der hvor tråden er slettet. Gjerne med samme navn.
 
mvh
Bjørn


Edited by Bhal - 25 juni 2014 at 21:11
Back to Top
Nedernoor View Drop Down
Viderekommen
Viderekommen


Joined: 28 februar 2013
Location: Nederland
Status: Offline
Points: 42
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Nedernoor Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 25 juni 2014 at 21:40
Den lukkede delen?

Har forumet egen frimurerlosje?
Trains, planes and automobiles. Not necessarily in that order...
Back to Top
eika View Drop Down
FREMO-forummedlem
FREMO-forummedlem
Avatar

Joined: 01 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1617
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote eika Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 25 juni 2014 at 22:21
Originally posted by Nedernoor Nedernoor wrote:

Den lukkede delen?

Har forumet egen frimurerlosje?
egne rom kun tilgjengelig for medlemmer i foreningen.
 
Eirik
 
Når går toget fra Skråvika?
Back to Top
Nedernoor View Drop Down
Viderekommen
Viderekommen


Joined: 28 februar 2013
Location: Nederland
Status: Offline
Points: 42
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Nedernoor Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 25 juni 2014 at 22:41
Jaaahahahaha!

Det var ment som en spøk.
Trains, planes and automobiles. Not necessarily in that order...
Back to Top
KjellAn View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1010
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote KjellAn Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 25 juni 2014 at 23:21
Ja, jeg har gitt opp å ta ledelsen av MJF seriøst. Blant annet den totale mangel på tilstedeværelse av styrets leder og redaktør her på forumet, gjør at jeg postet innlegget som en uhøytidelighet ...
hilsen KjellAn

Livesteam - Member of the Assosiation of 16mm Narrow Gauge Modellers
Back to Top
Damp View Drop Down
Nykommer
Nykommer


Joined: 06 januar 2014
Status: Offline
Points: 272
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Damp Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 25 juni 2014 at 23:25
Når ble det noe mere tak i resten av styret?
Back to Top
EirikS View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 23 februar 2010
Status: Offline
Points: 449
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Quote EirikS Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 26 juni 2014 at 00:54
Det den omtalte personen, Ståle Næss, i så mange år har utsatt veldig mange for er såpass alvorlig at det ikke burde være stor diskusjon rundt om det er riktig at han navngis.
Når flere sitter på en kunnskap som gjør at mange kan unngå å bli lurt, så må det da bli helt feil at de ikke kan advares.
MJF er en interesseforening, aller helst for medlemmenes del skulle man tro.
Da kan man jo lure litt på hvem det er som har interesse av at navnet skal skjules og tråder bare blir sletta.
Om det fremkommer noe uakseptabelt i et innlegg er det vanlige for en moderator å redigere vekk det uakseptable/slette innlegget om alt er uakseptabelt og skrive inn en begrunnelse, ikke slette en hel tråd og håpe at det blåser over.
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,078 seconds.