MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

FAQ FAQ  Søk i forum   Arrangement   Registrer ny bruker Registrer ny bruker  Logg inn Logg inn

Fjerning av tråd ...

Svar Svar
Forfatter
  Tråd Søk Tråd Søk  Innstillinger for tråd Innstillinger for tråd
KjellAn Se rullemeny
Veteran
Veteran

Medlem siden: 03 november 2004
Land: Norway
Status: Utlogget
Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér KjellAn Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Tråd: Fjerning av tråd ...
    Sendt: 25 juni 2014 kl. 20:35
Synes det er litt snodig at tråden om mulig svindel ved salg av MJ-utstyr plutselig ble borte.
Kanskje ansvarlig forum-moderator (som fjernet tråden) kunne komme med en forklaring her ...
hilsen KjellAn

Livesteam - Member of the Assosiation of 16mm Narrow Gauge Modellers
Til toppen
midnight Se rullemeny
Administratorgruppen
Administratorgruppen

Medlem siden: 02 november 2004
Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér midnight Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 25 juni 2014 kl. 20:42
Tråden diskuteres nå på den lukkede delen av forumet (som er helt tilfeldig siden noen la inn et spørsmål der). Jeg siterer meg selv: 
"Tråden er ikke sletta, men skjult og låst. Er vel litt usikker på hvorvidt den burde stå slik den er.
Jeg kunne tenke meg å la den stå, men fjerne alle henvisninger til andre omtaler av vedkommende først. Andre synspunkter?"

Morten W

H0 USA - Conrail, CSX & NS i Appalachia 1990+
O USA - Lehigh Valley ca 1975
Inspirasjon: Chubb, McClelland, T Koester, www.ldsig.org & www.opsig.org
Besøk www.onorway.com
Til toppen
Bhal Se rullemeny
Medlem i MJF
Medlem i MJF

Medlem siden: 05 november 2004
Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér Bhal Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 25 juni 2014 kl. 21:09
Sitat: midnight midnight skrev:

Tråden diskuteres nå på den lukkede delen av forumet (som er helt tilfeldig siden noen la inn et spørsmål der). Jeg siterer meg selv: 
"Tråden er ikke sletta, men skjult og låst. Er vel litt usikker på hvorvidt den burde stå slik den er.
Jeg kunne tenke meg å la den stå, men fjerne alle henvisninger til andre omtaler av vedkommende først. Andre synspunkter?"

Greit nok det, men "humørsprederen og andre uhøytidligheter" virker på meg som et litt merkelig sted å ta opp dette på. Humørspredning og uhøytidligheter var vel ikke akkurat fremtredende i den fjernede tråden.

Velger å se det som et arbeidsuhell, og om det skulle vise seg nødvendig i fremtiden å "skjule/slette" tråder så vil jeg foreslå at det legges en melding om dette der hvor tråden er slettet. Gjerne med samme navn.

mvh
Bjørn

Endret av Bhal - 25 juni 2014 kl. 21:11
Til toppen
Nedernoor Se rullemeny
Viderekommen
Viderekommen

Medlem siden: 28 februar 2013
Land: Nederland
Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér Nedernoor Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 25 juni 2014 kl. 21:40
Den lukkede delen?

Har forumet egen frimurerlosje?
Trains, planes and automobiles. Not necessarily in that order...
Til toppen
eika Se rullemeny
FREMO-forummedlem
FREMO-forummedlem

Medlem siden: 01 november 2004
Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér eika Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 25 juni 2014 kl. 22:21
Sitat: Nedernoor Nedernoor skrev:

Den lukkede delen?

Har forumet egen frimurerlosje?
egne rom kun tilgjengelig for medlemmer i foreningen.

Eirik

Når går toget fra Skråvika?
Til toppen
Nedernoor Se rullemeny
Viderekommen
Viderekommen

Medlem siden: 28 februar 2013
Land: Nederland
Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér Nedernoor Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 25 juni 2014 kl. 22:41
Jaaahahahaha!

Det var ment som en spøk.
Trains, planes and automobiles. Not necessarily in that order...
Til toppen
KjellAn Se rullemeny
Veteran
Veteran

Medlem siden: 03 november 2004
Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér KjellAn Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 25 juni 2014 kl. 23:21
Ja, jeg har gitt opp å ta ledelsen av MJF seriøst. Blant annet den totale mangel på tilstedeværelse av styrets leder og redaktør her på forumet, gjør at jeg postet innlegget som en uhøytidelighet ...
hilsen KjellAn

Livesteam - Member of the Assosiation of 16mm Narrow Gauge Modellers
Til toppen
Damp Se rullemeny
Nykommer
Nykommer

Medlem siden: 06 januar 2014
Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér Damp Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 25 juni 2014 kl. 23:25
Når ble det noe mere tak i resten av styret?
Til toppen
EirikS Se rullemeny
Veteran
Veteran

Medlem siden: 23 februar 2010
Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (1) Thanks(1)   Sitér EirikS Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 26 juni 2014 kl. 00:54
Det den omtalte personen, Ståle Næss, i så mange år har utsatt veldig mange for er såpass alvorlig at det ikke burde være stor diskusjon rundt om det er riktig at han navngis.
Når flere sitter på en kunnskap som gjør at mange kan unngå å bli lurt, så må det da bli helt feil at de ikke kan advares.
MJF er en interesseforening, aller helst for medlemmenes del skulle man tro.
Da kan man jo lure litt på hvem det er som har interesse av at navnet skal skjules og tråder bare blir sletta.
Om det fremkommer noe uakseptabelt i et innlegg er det vanlige for en moderator å redigere vekk det uakseptable/slette innlegget om alt er uakseptabelt og skrive inn en begrunnelse, ikke slette en hel tråd og håpe at det blåser over.
Til toppen
 Svar Svar
  Del innlegg   

Forum: Forumtillatelser Se rullemeny

Forum Software by Web Wiz Forums® version 11.06
Copyright ©2001-2016 Web Wiz Ltd.

Denne siden ble generert på 0,078 sekunder.