Fikk Bjørkebark - fantastiske fjellformasjoner |
Svar ![]() |
Forfatter | |
Helgejohan3 ![]() Veteran ![]() ![]() Medlem siden: 20 november 2014 Land: Nederland Status: Utlogget Points: 783 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 14 september 2015 kl. 17:46 |
Jeg har fått litt bark fra bjørketre og det gir i den skalaen jeg kjører (spor O ) fantastisk realistiske fjellformasjoner å bygge med. Jeg skal lage et stort fjell og da blir det bark til fjellet og hønsenetting etc til resten. Bygg naturlig.
|
|
Mvh.
Designer HJM.models |
|
![]() |
|
ses ![]() Fremo og MjF medlem ![]() ![]() Medlem siden: 09 november 2006 Land: Norway Status: Utlogget Points: 3897 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Bjerk? Det er vel never, og hvordan ligner det på fjell?
|
|
Svein S
|
|
![]() |
|
jvh ![]() Medlem i MJF ![]() ![]() Medlem siden: 26 oktober 2012 Status: Utlogget Points: 5 |
Hadde for noen år tilbake skikkelig knudrete bjørkebark tilgjengelig. Det er vel det du sikter til. Skulle gjerne hatt noe av det nå. Det er sterkt, lett som kork og lett å skjære til med sag.
|
|
Jan
|
|
![]() |
|
ses ![]() Fremo og MjF medlem ![]() ![]() Medlem siden: 09 november 2006 Land: Norway Status: Utlogget Points: 3897 |
JA, det har men hvor på treet og treets alder å gjøre. Never er vel lenger opp eller på yngre trær, så spørsmålet mitt vitner om manglende botanisk kunnskap.
|
|
Svein S
|
|
![]() |
Svar ![]() |
|
![]()
Tweet
|
Forum: | Forumtillatelser ![]() Du kan ikke opprette nye tråder i dette forumet Du kan ikke besvare innlegg i dette forumet Du kan ikke slette dine innlegg i dette forumet Du kan ikke redigere dine innlegg i dette forumet Du kan ikke opprette avstemminger i dette forumet Du kan ikke stemme i dette forumet |