MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

FAQ FAQ  Søk i forum   Arrangement   Registrer ny bruker Registrer ny bruker  Logg inn Logg inn

Fargekoder til telefonkiosk og relekiosk

Svar Svar
Forfatter
  Tråd Søk Tråd Søk  Innstillinger for tråd Innstillinger for tråd
Toko Se rullemeny
Viderekommen
Viderekommen

Medlem siden: 02 april 2005
Status: Utlogget
Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér Toko Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Tråd: Fargekoder til telefonkiosk og relekiosk
    Sendt: 25 mars 2013 kl. 21:56
Jeg har kjøpt meg et par byggesett med resinmodeller sin telefonkiosk og relekiosk.

Har noen den riktige rødfargen til telefonkiosken og grønnfargen til relekiosken for hånden?

mvh
Tore

Til toppen
J-I Hansen Se rullemeny
FREMO-forummedlem
FREMO-forummedlem

Medlem siden: 03 november 2004
Land: Norway
Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér J-I Hansen Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 25 mars 2013 kl. 23:42
Sitat: Toko Toko skrev:

Jeg har kjøpt meg et par byggesett med resinmodeller sin telefonkiosk og relekiosk.

Har noen den riktige rødfargen til telefonkiosken og grønnfargen til relekiosken for hånden?

mvh
Tore

Jeg har ikke fargekoder, men du kan i hvert fall se på bildene at det finnes flere grønnfarger på disse relekioskene.

Først en kiosk fra Koppang:

Deretter en fra Glåmos:

Til toppen
Toko Se rullemeny
Viderekommen
Viderekommen

Medlem siden: 02 april 2005
Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér Toko Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 26 mars 2013 kl. 20:42
Takk for de bildene.

Tore
Til toppen
 Svar Svar
  Del innlegg   

Forum: Forumtillatelser Se rullemeny

Forum Software by Web Wiz Forums® version 11.06
Copyright ©2001-2016 Web Wiz Ltd.

Denne siden ble generert på 0,434 sekunder.