MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

FAQ FAQ  Søk i forum   Arrangement   Registrer ny bruker Registrer ny bruker  Logg inn Logg inn

ESU ECoS

Svar Svar
Forfatter
  Tråd Søk Tråd Søk  Innstillinger for tråd Innstillinger for tråd
Burre Se rullemeny
Viderekommen
Viderekommen

Medlem siden: 01 juni 2012
Land: Norge
Status: Utlogget
Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér Burre Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Tråd: ESU ECoS
    Sendt: 22 august 2017 kl. 08:32
Hei.
Er det noen som kan gi meg svar på om det lar seg gjøre å få Roco sine digitaliserte sporveksler programmert inn i ECos command stationen. Har fra før multimaus pro, men får heller ikke den til å virke gjennom Ecos. Det er kun sporvekslene som jeg er ute etter, lokene går bra.
Til toppen
Johannn Se rullemeny
Medlem i MJF
Medlem i MJF

Medlem siden: 09 april 2011
Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér Johannn Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 22 august 2017 kl. 22:44
Har du prøvd å sette en av vekslene i programmeringsmodus (tror det var 5 ganger manuell veksling) og sende en kommando på en veksel adresse?
H0, Digitrax Xephyr Xtra, foreløpig lagra i skap pga oppussing.
Norsk H0 2005-
Til toppen
Burre Se rullemeny
Viderekommen
Viderekommen

Medlem siden: 01 juni 2012
Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér Burre Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 23 august 2017 kl. 09:29
Hei.

Ja, ikke noe respons fra ECos'en

Til toppen
programmeringssporet Se rullemeny
Veteran
Veteran

Medlem siden: 12 desember 2013
Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér programmeringssporet Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 23 august 2017 kl. 19:52
Hei,

Kanskje du har det samme problemet som jeg hadde ?

Prøv å programmer vekselen til adresse 1 med Multimausen.
Prøv deretter å aktivere den i Ecos'en med adresse 0 ?

Se :
http://forum.mjf.no/programmeringssporet_topic8269_page6.html

Innlegget med tittel :
"Den eneste grunnen til at jeg ville bruke sporvekslen med innebygget Digitalmotor var fordi jeg trodde jeg skulle spare tid – men der tok jeg feil :"

Til toppen
 Svar Svar
  Del innlegg   

Forum: Forumtillatelser Se rullemeny

Forum Software by Web Wiz Forums® version 11.06
Copyright ©2001-2016 Web Wiz Ltd.

Denne siden ble generert på 0,125 sekunder.