er ny her |
Post Reply |
Author | |
knutarn
Viderekommen Joined: 06 september 2007 Location: Norway Status: Offline Points: 26 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 07 september 2007 at 20:49 |
hey jeg er 15 år... jeg driver å lager bane ... jeg fikk banen fra beste faren min, han har drivi med den i 10 år.. Er det noen som vett om no program der jeg kan lage banen min på??er det noen som vett om noen norskeswnske sider som jeg kan kjøpe grass hus osv?? -------------------------------- mvh knutarn |
|
Mr. Märklin
Viderekommen Joined: 01 september 2007 Location: Norway Status: Offline Points: 63 |
Post Options
Thanks(0)
|
Jeg veit om to hobbyforretninger som selger tog. Lokstallen hobby og Amundsen hobby (www.lokstallenhobby.no) (www.amundsenhobby.no)
|
|
knutarn
Viderekommen Joined: 06 september 2007 Location: Norway Status: Offline Points: 26 |
Post Options
Thanks(0)
|
takker =D=D
kan jeg styre 4 tog på det systeme her?---- www.amundsenhobby.no
nr 6647 : navn transformer 230 volt å den her http://home.arcor.de/nils.koerber/maerklin/delta_mit_loks.jpg eller må jeg kjøpe no annet?
----------------------------------
mvh knutarn |
|
brandett
Medlem i MJF Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 13 |
Post Options
Thanks(0)
|
Med Delta kan du styre opptil 5 tog med rett dekoder i alle tog. Det vil si at du kanskje må bygge om lokomotiver du har. Jeg ville i stedet sett på Intellibox / eller annet digitalsystem. Delta er nok litt "avleggs" i forhold til når det kom!:)
|
|
mvh Bjørn-Martin Brandett
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |