Er det noen som forhandler Jeco i Norge? |
Post Reply |
Author | |
Andreas
Veteran Joined: 07 mai 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 1169 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 21 juni 2006 at 12:52 |
Hei Funderer på å kjøpe meg Jecos modell av NSB Di 7/T44. Og da lurte jeg på om det er noen her som vet om det er noen som forhandler Jeco i Norge eller er den bare mulig å få tak i på bestilling fra Sverige? Hilsen Andreas |
|
Hilsen Andreas.
|
|
espyink
Veteran Joined: 08 januar 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 103 |
Post Options
Thanks(0)
|
Tror at NMJ er forhandler av JECO.. er ikke sikker, noen andre vet nok dette bedre en meg
|
|
Mvh Espen N.N.
|
|
Kjell H.
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 2479 |
Post Options
Thanks(0)
|
NMJ har solgt JECO Di7 tidligere (i 1977). Etter det jeg forstår er første utgaven av Di7 utsolgt. Den er i metall og egentlig laget av DJH i England med Roco-komponenter for drivboggier og motor. Ut fra det som ligger av informasjon hos Jeco, så lanserer de en ny utgave med plastkåpe. Det er vel denne du er på jakt etter? Den "nye" utgaven av Di7 er vel ikke på markedet ennå, da den er varslet levert i oktober 2007. |
|
Andreas
Post Options
Thanks(0)
|
Takk til dere som har svart Blir det Di 7 til neste år da |
|
Hilsen Andreas.
|
|
frankm
Viderekommen Joined: 04 april 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 82 |
Post Options
Thanks(0)
|
leveranse oktober 2006 står det på prospektet, og ikke 2007... eller stemmer ikke det???
Edited by frankm - 21 juni 2006 at 16:10 |
|
Andreas
Post Options
Thanks(0)
|
Du har helt rett Frank, oktober 2006 står det hmm har brusdag i oktober jo.......... Hilsen Andreas |
|
Hilsen Andreas.
|
|
Kjell H.
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 2479 |
Post Options
Thanks(0)
|
Helt riktig, frankm! 6 og 7 står bare så alt for nærme hverandre på tastaturet, - beklager! |
|
Wickerman
Veteran Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1211 |
Post Options
Thanks(0)
|
NJM selger Y7 vognene, så da selger de nok Di7 også når den kommer.
|
|
A matter of life and death
|
|
espyink
Veteran Joined: 08 januar 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 103 |
Post Options
Thanks(0)
|
Heter det ikke NMJ da? Eller har de skiftet navn nylig? |
|
Mvh Espen N.N.
|
|
greffern
Medlem i MJF Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 172 |
Post Options
Thanks(0)
|
Det har vel skreket seg inn en taleleif, tenker jeg.
|
|
Små irriterende bokstaver betyr bare en ting:
MVH Jon Oskar Grefsrud [http://www.norskmjforum.no/video/data/jog-logo.jpg"> |
|
Terje Storjord
Veteran Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 344 |
Post Options
Thanks(0)
|
Lokstallen Hobby i Narvik selger Jeco
|
|
Wickerman
Veteran Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1211 |
Post Options
Thanks(0)
|
NMJ skal de nok være ja, så de sikkert fleste skjønte.
Edited by Wickerman - 22 juni 2006 at 18:23 |
|
A matter of life and death
|
|
greffern
Medlem i MJF Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 172 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hææææ.......
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |