E-postvarsling lar seg ikke slå av |
Post Reply |
Author | |
ses
Fremo og MjF medlem Joined: 09 november 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 3922 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 24 januar 2009 at 22:41 |
Jeg har gjort diverse forsøk på å slå av at jeg varsles på e-post om det kommer nye innlegg i en tråd jeg en eller gang har lagt inn et innlegg på.
Ved selve e-postvarselet kommer det opp en egen lenke der man kan melde seg av varsling for den tråden. Den virker ikke! Varslene fortsetter å komme ved nye innlegg. Så prøvde jeg via "innstillinger" å melde ut tråder av lista over tråder jeg abonnerte på. Jeg klikket og lagret, men ingen ting ble borte. Her er det åpenbart en programfeil som bør rettes. |
|
Svein S
|
|
Snikkaren
Medlem i MJF Joined: 11 april 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 716 |
Post Options
Thanks(0)
|
Det bør også kunne gå ann å slå av epost-varsler på tråder man ikke finner interessante, selv om man abonnerer på del-forumet tråden ligger i. Har prøvd dette flere ganger uten resultat...
|
|
Ove
No problem is so big or so complicated that it can't be run away from! - Charles M. Schulz |
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |