El 3 ??? |
Svar ![]() |
Forfatter | |
Kjell H. ![]() Medlem i MJF ![]() Medlem siden: 02 november 2004 Land: Norway Status: Utlogget Points: 2479 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 26 mai 2022 kl. 10:19 |
Jeg var i Borås forleden og jeg stakk innom ONE:87 for å hente noen varer hos Theo. Der var de sikre på at El 3 var temmelig likt SJ Of-loket som er utlevert. Jeg sjekket etterpå - og det var en viss likhet. Overdelen må lages ny, men underdelen skal beholdes som den er. Det skiller på akselavstand under 7,5 cm. på originalen - og det er ubetydelig, så underdelen kan brukes. De hadde tegninger der. Det er altså mulighet å få El 3 "Superline"-kvalitet hvis bare pengene holder - og det er etterspurt etter loket.
|
|
![]() |
|
Lars-Erik K ![]() FREMO-forummedlem ![]() ![]() Medlem siden: 19 mars 2005 Land: Norway Status: Utlogget Points: 109 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvis det blir laget El 3 i modell så er nok noen som sikkert er interessert i den. Så er det hvor mye noe sånt vil ligge i pris om det blir Superline-pris eller annen pris en det.
|
|
![]() |
|
Kjell H. ![]() Medlem i MJF ![]() Medlem siden: 02 november 2004 Land: Norway Status: Utlogget Points: 2479 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har kjøpt Of 80 + 81, da den ble skadet på Bjørnefjell. Loket var i tre og det ble på en halvdel seinere konstruert metallkåpe på Of81, slik det var 2 ytter-kåper på loket Of 80 + 81. Om det er verd prisen som du ser på One:87 (med 2 LokSound 5-dekodere) bestemmer du selv? - I hvert fall ganske dyrt om man samler svenske lok. Her er det en post som handler om Of80 + 81.
|
|
![]() |
Svar ![]() |
|
![]()
Tweet
|
Forum: | Forumtillatelser ![]() Du kan ikke opprette nye tråder i dette forumet Du kan ikke besvare innlegg i dette forumet Du kan ikke slette dine innlegg i dette forumet Du kan ikke redigere dine innlegg i dette forumet Du kan ikke opprette avstemminger i dette forumet Du kan ikke stemme i dette forumet |