Egen dekor på lok og annet materiell ! |
Post Reply |
Author | |
Ove I Hagen
Medlem i MJF Joined: 06 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 40 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 15 mai 2007 at 15:18 |
Da det er innkjøpstørke for tida, så har man jo muligheten til å gå løs på gamle uferdige,upåbegynte,tenkte prosjekter man har liggende hist og her.
Her om dagen når jeg kikket i MJ samlingen, som for tiden er det meste stuet bort, så fant jeg dette startsett loket fra Mârklin,
med Agfa reklame som dekor.
Nå har ikke jeg noe spesielt forhold til det, så da tenkte jeg det kunne vært artig å lage en ny og egen dekor på dette loket, så jeg fant ut at jeg kunne bruke min egen Web logo.
ved hjelp av dekalark fra Clas Ohlson
Det ble vel ikke så værst, så nå får man gå videre på containere og annet linjerelatert med mer "reklame"
I fronten var det også AGFA reklame som måtte dekkes over.
Fra fabrikken var faktisk loket en anelse smusset på taket også.
|
|
fleichmann
Viderekommen Joined: 12 desember 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 40 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ja det må jeg si... kansje jeg burde prøve det på "banen" også
|
|
Med Hilsen HILMAR2!
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |