MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

FAQ FAQ  Søk i forum   Arrangement   Registrer ny bruker Registrer ny bruker  Logg inn Logg inn

.dwg tegning av Fremo endestykker

Svar Svar
Forfatter
  Tråd Søk Tråd Søk  Innstillinger for tråd Innstillinger for tråd
Kristoffer6951 Se rullemeny
FREMO-forummedlem
FREMO-forummedlem

Medlem siden: 12 februar 2015
Land: Norge
Status: Utlogget
Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér Kristoffer6951 Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Tråd: .dwg tegning av Fremo endestykker
    Sendt: 09 juli 2015 kl. 20:35
Hei,

Som jeg har nevnt noen ganger allerede her på forumet har jeg tatt opp igjen hobbyen etter noen års pause (for de som har lest det)

Jeg ønsker i den forbindelse å bygge et lite anlegg i kjelleren med "Fremo moduler" slik at jeg ved evt. flytting enkelt kan demontere anlegget, samt at jeg etterhvert vil melde meg inn Fremo for å delta der med modulene.

Jeg lurer i denne forbindelse på om noen kan hjelpe meg med .dwg tegninger for endestykkene da jeg har en bekjent med fres som skal lage disse på fint vis til meg
Til toppen
hamoell Se rullemeny
Veteran
Veteran

Medlem siden: 10 juni 2012
Land: Norge
Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér hamoell Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 09 juli 2015 kl. 21:48
Tegninger kan lastet ned på ved å søke på fremo på nett. Kan prøve denne:http://mjwiki.no/wiki/Fil:OS-FREMO-F-201.gif

Min pusher: www.glm.no
Til toppen
b e pedersen Se rullemeny
Medlem i MJF
Medlem i MJF

Medlem siden: 02 november 2004
Land: Norway
Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér b e pedersen Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 13 juli 2015 kl. 22:30
Nå er de endestykkene "ille raske" å dak'e, men siden jeg reiser på ferie nå, kan jeg nok ikke få gjort noe på de første ukene Wink
..., men det er kanskje andre der ute ...
Bjørn Egil
Til toppen
 Svar Svar
  Del innlegg   

Forum: Forumtillatelser Se rullemeny

Forum Software by Web Wiz Forums® version 11.06
Copyright ©2001-2016 Web Wiz Ltd.

Denne siden ble generert på 0,047 sekunder.