.dwg tegning av Fremo endestykker |
Svar ![]() |
Forfatter | |
Kristoffer6951 ![]() FREMO-forummedlem ![]() Medlem siden: 12 februar 2015 Land: Norge Status: Utlogget Points: 44 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 09 juli 2015 kl. 20:35 |
Hei,
Som jeg har nevnt noen ganger allerede her på forumet har jeg tatt opp igjen hobbyen etter noen års pause (for de som har lest det) ![]() Jeg ønsker i den forbindelse å bygge et lite anlegg i kjelleren med "Fremo moduler" slik at jeg ved evt. flytting enkelt kan demontere anlegget, samt at jeg etterhvert vil melde meg inn Fremo for å delta der med modulene. Jeg lurer i denne forbindelse på om noen kan hjelpe meg med .dwg tegninger for endestykkene da jeg har en bekjent med fres som skal lage disse på fint vis til meg ![]() |
|
![]() |
|
hamoell ![]() Veteran ![]() ![]() Medlem siden: 10 juni 2012 Land: Norge Status: Utlogget Points: 142 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tegninger kan lastet ned på ved å søke på fremo på nett. Kan prøve denne:http://mjwiki.no/wiki/Fil:OS-FREMO-F-201.gif
|
|
Min pusher: www.glm.no |
|
![]() |
|
b e pedersen ![]() Medlem i MJF ![]() ![]() Medlem siden: 02 november 2004 Land: Norway Status: Utlogget Points: 1078 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nå er de endestykkene "ille raske" å dak'e, men siden jeg reiser på ferie nå, kan jeg nok ikke få gjort noe på de første ukene
![]() ..., men det er kanskje andre der ute ... |
|
Bjørn Egil
|
|
![]() |
Svar ![]() |
|
![]()
Tweet
|
Forum: | Forumtillatelser ![]() Du kan ikke opprette nye tråder i dette forumet Du kan ikke besvare innlegg i dette forumet Du kan ikke slette dine innlegg i dette forumet Du kan ikke redigere dine innlegg i dette forumet Du kan ikke opprette avstemminger i dette forumet Du kan ikke stemme i dette forumet |