DVD om landskap |
Post Reply |
Author | |
KnuT
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 364 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 06 februar 2007 at 23:00 |
Joe Fugate har nå sluppet den fjerde DVDen i serien sin.
Denne gang med tittelen: Scenery and Bridges - dvs landskap og broer http://model-trains-video.com/volume4.php På den siden er det også en link til noen minutters preview. Jeg har hatt gleden av å hatt en testversjon av denne DVDen til gjennomsyn, og kan bare anbefale den. Kona mi og den yngste sønnen min på 16 måtte se gjennom hele DVDen. Selv kapittelet med bygging av en trebro (trestle) syntes de var interessante (nåvel broa ble bygget av plast, men arbeidsteknikkene er absolutt spennende.) Hverken min kone eller sønn er spesielt MJ-interesserte. Materialet er blitt så omfattende, og tar så lang tid å produsere ved siden av jobb, at Joe måtte lage denne i to deler. |
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |