MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

FAQ FAQ  Søk i forum   Arrangement   Registrer ny bruker Registrer ny bruker  Logg inn Logg inn

Diverse 2019-nyheter

Svar Svar Side  <12
Forfatter
  Tråd Søk Tråd Søk  Innstillinger for tråd Innstillinger for tråd
Toftebanen Se rullemeny
Medlem i MJF
Medlem i MJF

Medlem siden: 30 august 2012
Land: Norge
Status: Utlogget
Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér Toftebanen Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 24 mars 2019 kl. 21:53

Godt at Messingmodeller tar ansvar og serverer oss en Di2. Høy pris?? Når man uansett må betale godt over 4000,- for enkelte plastmodeller så er det innafor for min del. En får heller droppe 1 av 4 El14 når den etter hvert kommer på markedet fra NMJ. Som nevnt tidligere her så håper jeg at MJ folket kjenner sin besøkelsestid og støtter opp om en småprodusent!!!

Jarle
Til toppen
steinel Se rullemeny
Medlem i MJF
Medlem i MJF

Medlem siden: 27 januar 2016
Land: Norge
Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér steinel Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 25 mars 2019 kl. 09:08
Suverent av Messingmodeller. Jeg må bare ha en slik grønn Di2 til stasjonen min. Thumbs Up
Til toppen
Arne Lie Se rullemeny
Medlem i MJF
Medlem i MJF

Medlem siden: 09 september 2006
Land: Norway
Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér Arne Lie Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 26 april 2019 kl. 12:28
Südexpress har lagt ut sine planer for 2019-20

Arne L

HO,DCC-NCE,Norsk og Svensk,tog, og sporveier,ep.3-5.Mj-hobby i 58år. Redaksjonsmedlem mj-bladet.
Til toppen
 Svar Svar Side  <12
  Del innlegg   

Forum: Forumtillatelser Se rullemeny

Forum Software by Web Wiz Forums® version 11.06
Copyright ©2001-2016 Web Wiz Ltd.

Denne siden ble generert på 0,113 sekunder.