Dimensjoner på utligger |
Post Reply |
Author | |
StenR
Medlem i MJF Joined: 19 oktober 2014 Location: Norge Status: Offline Points: 341 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 09 oktober 2016 at 10:22 |
Hei,
Tenkte å bygge meg noen kjøreledningsmaster og har sett den fine siden til Bjørn R Larsen og fått fin inspirasjon. Har imidlertid tenkt å bygge en senere variant av typen med smalere isolatorer, hvorav den nederste sitter på skråstaget. Mener jeg husker en artikkel i Mj bladet eller PS om dimensjonene på utliggere, som dekket de ulike utgavene, men jeg finner det ikke. Noen som vet ca dimensjonene eller husker noe om en slik artikkel? StenR |
|
ses
Fremo og MjF medlem Joined: 09 november 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 3922 |
Post Options
Thanks(0)
|
Se i MJ-Bladet 4/2007 og Jon Einar Vistads første artikkel om "Kontaktledninganlegg på Modelljernbanen". På side 22 står det endel tegninger av KL-master med ulike isolatortyper.
|
|
Svein S
|
|
StenR
Medlem i MJF Joined: 19 oktober 2014 Location: Norge Status: Offline Points: 341 |
Post Options
Thanks(0)
|
Takk for svar. Har endevendt 24 årganger Mj bladet og dette nr har jeg nok rota bort. Men MJF er vel til stede på messene fremover, så får kjøpe det da!
StenR |
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |