Collector auksjon |
Post Reply |
Author | |
Mini
Nykommer Joined: 04 april 2010 Status: Offline Points: 99 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 25 oktober 2010 at 22:49 |
Midt inne i auksjonen mens alle de berørte gjenstandene har fått bud trekker plutselig Bratz vognene fra auksjonen til stor irritasjon for bydere som allerede har budt med følgende begrunnelse:
(Hjelpe seg mann!)
Objektet er trukket
Årsak: Det var oppgitt feil tidsperiode For samlere av norske spesialmodeller kan slike opplysninger være av helt avgjørende betydning. MERK: Objektet vil bli satt opp på nytt i neste runde! |
|
Laurenz
Medlem i MJF Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 637 |
Post Options
Thanks(0)
|
Jeg så det ja. Det virker litt underlig. For meg er det ikke sååååå nøye men det er det kanskje for andre?
|
|
Øyvind Erik
Medlem i MJF Joined: 25 mai 2008 Location: Norway Status: Offline Points: 248 |
Post Options
Thanks(0)
|
Siden vognene var merket 3. klasse vet vel de som er jernbaneinteressert nok til å samle så dyre modeller at perioden måtte være før 1956??
Jeg synes i hvert fall ikke at objektene skulle ha vært trukket
|
|
Øyvind Erik
Planlegger H0 - AC, men med en liten DC-bane i tillegg. NSB diesel/damp. Driftsår 1960 og 2000. |
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |