Br57 |
Post Reply |
Author | |
Roger
Fremo og MjF medlem Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1620 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 01 januar 2005 at 22:17 |
Hei! Roco har leget en helsvart variant av Br57 (tilsvarende "Gammeltyskeren") fra enten ÖBB eller SBB. Er det noen som vet hvilket produktnummer akkurat denne modellen har, eller en rimelig til salgs? |
|
Med vennlig hilsen
RGER “Det finnes ett forbilde for alt” |
|
Terje Reiss
Nykommer Joined: 06 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 25 |
Post Options
Thanks(0)
|
BR 57 Roco nr 43230 DRG NS 4815 Roco nr. 43233 SNCF 050 B Roco NR.43231 FS 473006 Roco Nr 43234 Selvfølgelig har jeg den tyske varianten. Godt Nytt år.
|
|
Terje Reiss
|
|
Heine Pedersen
Veteran Joined: 02 november 2004 Location: Norge Status: Offline Points: 506 |
Post Options
Thanks(0)
|
Öbb 43223 Helsvart
JZ 43224 svarte hjul og røde støtstenger B 43225 svart og grønn (svarte hjul og støtstenger) NSB 43226 Fant ingen av dem på Ebay.de.... Edited by Heine Pedersen |
|
bawaria
Kommersielle aktører Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 8 |
Post Options
Thanks(0)
|
Nesten sikker på Ole Ulfsrud, har noen av de. Slå tråden på til han da vell. Jeg har solgt noen for han på noen messer vet jeg. Lurer på om den franske også er hel svart, er ikke 100 prosent sikker. Det ble i hvertfall en del fresing i tenderen for å montere dekoder, i den tyske jeg har. Edited by bawaria |
|
www.bawaria.no
|
|
Heine Pedersen
Veteran Joined: 02 november 2004 Location: Norge Status: Offline Points: 506 |
Post Options
Thanks(0)
|
Den franske (roco 43231) er grønn, dessuten er den ikke lik BR57 og
gammeltyskeren på toppen av tanken. Det er heller ikke den nederlandske
eller italienske.
Edited by Heine Pedersen |
|
Roger
Fremo og MjF medlem Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1620 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hei! Takker for raske svar! Denne modellen har kommet med forskjellig antal domer på kjelen. Jeg vet at den fra ÖBB har samme antall domer som NSBs type 61 hadde (3 stk.). |
|
Med vennlig hilsen
|
Terje Reiss
Nykommer Joined: 06 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 25 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ja jeg har en tysk tilsalgs vis det er prekært. Den er ikke kjørt med, kan jo slengen i svart malinga
Edited by Terje Reiss |
|
Terje Reiss
|
|
Roger
Post Options
Thanks(0)
|
Hei! Takker og bukker for tilbudet Terje, men det er Roco #43223 jeg er på utkikk etter. |
|
Med vennlig hilsen
|
Roger
Post Options
Thanks(0)
|
Hei!
Rocos helsvarte Br57 (i ÖBB-design) forventes relansert fra Roco i mars 2008. Dersom Roco ikke har planer om å relansere denne i Type 61 "Gammeltysker" design, er ihvertfall denne ett godt utgangspunkt.
Link: Roco #62227
|
|
Med vennlig hilsen
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |