br 52 trøbell |
Post Reply ![]() |
Author | |
odin11 ![]() Veteran ![]() ![]() Joined: 16 desember 2007 Location: Norway Status: Offline Points: 112 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 22 januar 2008 at 17:04 |
jeg har et br 52 stot tysker, som har gott i gulvet. jeg har prøvd å fikse det men for det ikke til. er det non som har noen tips til å fikse loket mit???
|
|
![]() |
|
b e pedersen ![]() Medlem i MJF ![]() ![]() Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1081 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det vil være enklere å gi råd dersom du beskriver hva som må fikses ...
|
|
Bjørn Egil
|
|
![]() |
|
odin11 ![]() Veteran ![]() ![]() Joined: 16 desember 2007 Location: Norway Status: Offline Points: 112 |
jeg aner ikke det vil bare ikke gå
det er helt døtt |
|
![]() |
|
LarsR ![]() Veteran ![]() Joined: 12 mars 2007 Location: Norway Status: Offline Points: 143 |
Kanskje du burde rett og slett levere det inn til en forhandler/reparatør?
Nils Småservice i Oslo, har den beste servicen utfra mine erfaringer!
![]() |
|
Mvh LarsR
NSB Nordlandsbanen 1958 - 2010 |
|
![]() |
|
ok::: er det dyrt?
Edited by odin11 - 22 januar 2008 at 17:19 |
|
![]() |
|
LarsR ![]() Veteran ![]() Joined: 12 mars 2007 Location: Norway Status: Offline Points: 143 |
Du må nesten selv kontakte Nils.
Da jeg fikk noe reparert var det en dekoder med løse ledninger. Da sendte jeg hele loket nedover og de lodda ledningene som var løse, og i tillegg monterte dekoderen, kostnadsfritt.
Falt nok under garantisak men flott att de tok på seg jobben med å sette den inn i loket også.
Slik service gjør att de trekker mer kunder selvfølgelig!
![]() Edited by LarsR - 22 januar 2008 at 17:29 |
|
Mvh LarsR
NSB Nordlandsbanen 1958 - 2010 |
|
![]() |
|
jeg har hat med meg locket på dmjk. vi skrudde det i fraverandre og pussa hjula å strøm opptaket vi fant ut at strøm opptaket var dårlig med det er vanskelig å pusse... hva skall jeg gjøre????
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |