BM 69002 |
Post Reply |
Author | |
RuneH
Veteran Joined: 04 mai 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 285 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 17 april 2015 at 11:38 |
BM 69 002 har inngått "partnerskap" med en styrevogn i B-serien. Er det noen som vet når inngåelsen fant sted og om settet den gang var i nydesign?
|
|
Mvh
Rune H |
|
TorsteinS
Medlem i MJF Joined: 25 januar 2011 Location: Norge Status: Offline Points: 1178 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dette er noe NJKs materielldatabase gir svar på, men i dette tilfellet kun om man er medlem og innlogget. Om 69.002 fremgår det at den ble hensatt i desember 2002, og satt i drift igjen i februar 2004 med 69.620. Det finnes også et bilde av den i "nydesign" fra 2005, der man dessuten ser at styrevogna er av B-typen: |
|
RuneH
Veteran Joined: 04 mai 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 285 |
Post Options
Thanks(0)
|
Herlig - tusen takk for både info og "bevis" (jeg hadde en svak erindring om at jeg hadde sett den i nydesign i Bergen, men var langt fra sikker)!
Nå har jeg den informasjonen jeg trenger for å fortsette ombyggingsprosjektet. |
|
Mvh
Rune H |
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |