MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

New Posts New Posts RSS Feed - Bilder fra treff i helga
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Bilder fra treff i helga

Post Reply Post Reply
Author
Kjell H. View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Kjell H. Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Bilder fra treff i helga
    Posted: 17 september 2012 at 10:22
Det har tydeligvis "skjedd noe" på forumet.
- Var inne å kikket på status for min boks - og den var 320% full! - Det trodde jeg ikke ellers var mulig - om ikke man kollektivt hadde krympet postboksene? - Er i orden nå!
Back to Top
jsalve View Drop Down
Viderekommen
Viderekommen

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote jsalve Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 17 september 2012 at 09:35
Hei!

Takk for sist Smile ....nå har jeg tømt boksen min så det er blass til nye meldinger. Forsøkte å sende deg e-mail og fikk melding om at også din boks var full Wink

-jan
Back to Top
Kjell H. View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Kjell H. Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 16 september 2012 at 11:23
En helt annen sak!

Jan, kan du tømme den private MjF-postkassen din?
Den er helt full, slik at jeg ikke får sendt deg en melding!

MVH
Kjell H.
Back to Top
Heine Pedersen View Drop Down
Veteran
Veteran

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Heine Pedersen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 04 september 2012 at 00:48
Flotte bilder, Svein! Jeg skulle også vært der, men måtte prioritere jobbing hjemme på huset. Kommer sterkere tilbake senere. Smile
Back to Top
HaZach View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote HaZach Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 03 september 2012 at 22:44
Kjempefine bilder og mye fin togkjøring på fint anlegg Clap
Mvh. Hans Zach.

Ha en god MJ-dag
Back to Top
Doogledee View Drop Down
Veteran
Veteran

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Doogledee Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 03 september 2012 at 21:10
Flotte bilder, veldig gøy å treffe dere begge :)
Og tusen takk til arrangøren for en fantastisk dag, både jeg, Anniken og Lars storkoste oss hele dagen.
mvh,

Leif
Back to Top
Svein_H View Drop Down
Fremo og MjF medlem
Fremo og MjF medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Svein_H Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 03 september 2012 at 16:46
På lørdag var Vigdis og jeg invitert på hagejernbanetreff, vårt aller første i så måte. Det var en veldig positiv opplevelse som vi absolutt har lyst til å gjenta om muligheten byr seg!

Takk til verten for dette flotte tiltaket, med både høvelig servering, givende prat og masse actionfylt kjøring! Det var også veldig hyggelig å treffe flere av medlemmene her på forumet for første gang.

Her er et lite utvalg av alle bildene vi tok:

Og helt til slutt et bilde av Direktøren tatt i et ubevoktet øyeblikk, vet ikke helt om hagejernbane er veldig avslappende eller bare veldig slitsomt...Wink:

Svein
H0, norsk på 50-tallet en gang
Min hjemmeside www.hjemstad.no ble dessverre drept av Pro ISP da one.com overtok.
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0.081 seconds.