bilder fra mitt anlegg |
Post Reply | Page <12 |
Author | |
morten.h
Medlem i MJF Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1363 |
Post Options
Thanks(0)
|
har pakket ut litt mere tog i dag,så "hva står i vitrineskapet" ser slik ut nå... jo, 4 dampere 49, 61,63 og 31......enda en 31 samt en 24 skal inn i skapet bare Nils G. får ut fingeren
Di 5, 3 stk Di 6 (Hobbytrade,superline og amundsen) og Di 7 (selvbyggd på basis av jeco t44)
BM 64, Cmdeo og BM 89......BM 88,BM 66,BM 70,BM 67 og BM 69 er for lange til å få plass i skapet desverre...
...9 stk Di 3 i ymse utgaver.....3 av de er 3 623...den ene i nydesign er donor for Jernbaneverket sin utgave...regner med at den blir ferdig i løpet av vinteren......i morgen skal enda flere diesel lok samt alle el lokene hentes...
|
|
"tog skal gå på skinner, ikke stå på hylla"
"the items falling off my car,are of genuine british craftmanship" (Lord Fauntleroy Esq.) Morten Hagen |
|
Andreas
Veteran Joined: 07 mai 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 1169 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hehe trur ikke du skal døtte inn så veldig mange til på den hylla... husk at hyllene i Detlof ikke tar mer enn 6 kg
Hehe du har det fælt også... Har så mye tog og så stillig bil at du må kjøre flere ganger
|
|
Hilsen Andreas.
|
|
Daniel Aune
Medlem i MJF Joined: 11 august 2007 Location: Norway Status: Offline Points: 379 |
Post Options
Thanks(0)
|
FY SØREN!!!!
NNNNNNYYYYYYYYYYYDDDDDDEEEEEELLLLLLIIIIIIGGGGG! Bildene er absolutt Fantastiske! MER, mer,mer!!! |
|
morten.h
Medlem i MJF Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1363 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hvis jeg skal ta flere bilder må jeg sette opp noen sett på kjøkkenbordet....men siden du maser Daniel,så gjør jeg det
bilen er tøff den Andreas,men det er dødfødt å kjøre flyttelass med den
|
|
"the items falling off my car,are of genuine british craftmanship" (Lord Fauntleroy Esq.) Morten Hagen |
|
morten.h
Post Options
Thanks(0)
|
Vel....her er BM 70 (som er ca 40% ferdig) samt BM 66 og BM 88 ... ....ingen flere bilder i dag.....må hente mere tog først...
|
|
|
Cato-André
Viderekommen Joined: 03 juli 2011 Location: Norge Status: Offline Points: 51 |
Post Options
Thanks(0)
|
Kjempe mye fint rullende materiell du har! Har så veldig lyst på BM 66 og BM 88, sikler etter de
|
|
Stian
Medlem i MJF Joined: 04 januar 2007 Location: Bergen Status: Offline Points: 1451 |
Post Options
Thanks(0)
|
hva er det du ikke har lyst på i modell egentlig?
|
|
Norsk matriell en gang på 60-70tallet
Mvh stian |
|
Stein Arild
Nykommer Joined: 06 november 2010 Location: Norge Status: Offline Points: 0 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
|
taurus
|
|
Cato-André
Viderekommen Joined: 03 juli 2011 Location: Norge Status: Offline Points: 51 |
Post Options
Thanks(0)
|
Jaa, er jo noe jeg ikke har lyst på i modell da
|
|
Post Reply | Page <12 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |