Bildeopplasting |
Post Reply |
Author | |
jevistad
FREMO-forummedlem Joined: 02 november 2004 Location: Norge Status: Offline Points: 1286 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 31 mars 2005 at 10:03 |
Dag Cato
FREMO-forummedlem Joined: 01 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 874 |
Post Options
Thanks(0)
|
Er du sikker på at du ikke har dem da?
Jeg har dem jeg . . . . . . . Jeg skal få vår guru til å se på det. |
|
MVH
DC Steinsnes? Hvilken Steinsnes? |
|
jevistad
FREMO-forummedlem Joined: 02 november 2004 Location: Norge Status: Offline Points: 1286 |
Post Options
Thanks(0)
|
Jeg har dem ellers på MJF-forumet, det er kun på FREMO-snakken de er fraværende. Jeg trodde først det var noe på min PC hjemme som gjorde det, men det viser seg det er det samme på jobb PC"n. |
|
admin
Administratorgruppen Joined: 30 oktober 2004 Status: Offline Points: 69 |
Post Options
Thanks(0)
|
Feilen skal være rettet nå. Årsak til at noen opplever feil på opplasteren kan være at de FREMO-medlemmer som har tilgang på FREMO-privat-forumet, samtidig fikk sperret billed/filopplaster den gang adgang ble gitt. Denne sperren er det ikke noe problem å fjerne, men det krever at de MJF-medlemmer som opplever at knappene er borte på FREMO-forumet gir beskjed, enten som jevistad har gjort, eller via PM til undertegnede. Lars Edited by administrator |
|
jevistad
Post Options
Thanks(0)
|
Ja, nå er de på plass. Takk skal du ha |
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |