Bildeopplasting på Fremo-forumet |
Post Reply |
Author | |
jevistad
FREMO-forummedlem Joined: 02 november 2004 Location: Norge Status: Offline Points: 1286 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 14 mars 2006 at 15:47 |
Bildeopplasting fra egen PC virker fortsatt ikke. Det har ikke virket (I allefall ikke for meg) etter at problemene med resten av forumet opphørte.
|
|
Jon S.
Medlem i MJF Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 24 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hei! I motsetning til hos Jon Einar har jeg lastet opp noen bilder, og det syntes å gå ok. Men hvor finner jeg dem - på hvilken URL??? Det blir dessverre ikke flere bilder fra FREMO-treffet før jeg får dem opp her, for hjemmesiden min er snart full... Mvh. Jon S. |
|
Pelle
Nettgruppen Joined: 08 april 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 2136 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hei.
Hvis du får opp vinduet for opplasting av bilder, men at bildet ikke vises i teksteditoren umiddelbart etterpå, er det en feil. Bildet skal komme umiddelbart etterpå. Ser at det ligger et par bilder inne på din profil. URL er f.eks http://forum.mjf.no/mjbilder/jons/0458skuggevik.jpg Sjekk om de bildene du mener er opplastet, ligger på denne adressen ved å bytte ut filnavnet i linken ovenfor. Jobber med å få løst problemet, men folk med kompetanse på forumet er sterkt ønskelig! Håper vi snart finner en løsning. Takk for at dere sier ifra! Hilsen Pelle |
|
Kjører hagejernbane i G-skala, N-skala og bygger H0 i messing.
|
|
Pelle
Nettgruppen Joined: 08 april 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 2136 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hei.
Gladmelding fra webmaster: Det er nå endelig mulig å laste opp bilder i forumet igjen! Test på bilde lastet opp nå (bildet er tatt av Jon S.): Lykke til alle sammen! Hilsen Morten Pelle Korsmo Nettgruppen |
|
Kjører hagejernbane i G-skala, N-skala og bygger H0 i messing.
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |