Bilde av prototypen |
Post Reply |
Author | |
Helgejohan3
Veteran Joined: 20 november 2014 Location: Nederland Status: Offline Points: 783 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 10 august 2015 at 22:35 |
Bare ca en uke (i følge shapeways) og jeg mottar første prototypen og fra da av skal dere få se framgangen. Bildet av første prototypen kommer om ca 1 uke. Dere kan starte nedtelling nå. Jeg har også nedskalert til N-skala også. Det kommer både i HO og N. Dette skal bli god kvalitet. Nå har jeg forresten begynt å tegne et stabbur mens jeg venter.
Edited by Helgejohan3 - 10 august 2015 at 22:39 |
|
Helgejohan3
Veteran Joined: 20 november 2014 Location: Nederland Status: Offline Points: 783 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dette var et veldig tidlig stadie med min egen printer og panelet er forandret til bedre |
|
Helgejohan3
Post Options
Thanks(0)
|
I dette øyeblikk printer jeg prototypen selv nå. Jeg fikk beskjed fra shapeways at det ikke gikk an å printe. Men min printer har ikke feilet så langt. Kanskje den er bedre. Jeg venter spent på resultatet og legger ut bilde om noen timer.
|
|
Håvard H
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 2016 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ja, kanskje din hjemmeprinter er bedre enn noe av det de har hos Shapeways. Kanskje. Men veldig sannsynlig er det ikke. Du bør jobbe litt med størrelsen på bildene du legger ut , forresten. |
|
Helgejohan3
Post Options
Thanks(0)
|
Det var da et hyggelig svar. Du virker sympatisk som ikke direkte benekter det for det som kommer ut er skikkelige saker. Jeg må bare redigere litt på tegningen så kommer det nok foto i kveld
|
|
Laurenz
Medlem i MJF Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 637 |
Post Options
Thanks(0)
|
Printeren til Shapeways koster "litt" mer en den du har. De har bl.a. en ProJet HD 3500 til 69,000 Euro.
Om Shapeways ikke vil printe så er det en feil i modellen. Som regel er 3D-modellen den ikke helt tett. Funker nok på en enkel printer med lav oppløsning men ikke på en skriver med høy oppløsning.
|
|
Helgejohan3
Post Options
Thanks(0)
|
Skjønner. Ja det var litt prisforskjell. Men hovedsaken er at det virker. Det har vært en del hus som har løsnet men vær tålmodig så kommer bildet.
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |