MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

FAQ FAQ  Søk i forum   Arrangement   Registrer ny bruker Registrer ny bruker  Logg inn Logg inn

Avvikling av anlegg

Svar Svar
Forfatter
  Tråd Søk Tråd Søk  Innstillinger for tråd Innstillinger for tråd
bkv1 Se rullemeny
Veteran
Veteran

Medlem siden: 19 desember 2010
Land: Norge
Status: Utlogget
Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér bkv1 Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Tråd: Avvikling av anlegg
    Sendt: 27 juni 2021 kl. 11:13
Jeg har et N-skala anlegg som jeg tenker å rive. Alt materiell, rullende og fast skal vekk.

Jeg vil helst ha en kjøper som tar rubbel og bit. Finnes det slike? Tenkte bl.a. på forhandlere med bruktavdeling

Endret av bkv1 - 27 juni 2021 kl. 11:20
Hilsen Bjørn

N-skala, Peco 55, Digikeijs DR5000, JMRI. Tysk diesel nyere tid
Til toppen
Thomas F Se rullemeny
Veteran
Veteran

Medlem siden: 12 desember 2007
Land: Norway
Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér Thomas F Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 28 juni 2021 kl. 15:49
Hei.
Togbutikken kan muligens kjøpe opp alt.
Toget går alltid på Indre Enfold-banen.
HO-skala, Code 75, Norskt matriell
Til toppen
erakt Se rullemeny
Medlem i MJF
Medlem i MJF

Medlem siden: 13 mars 2005
Land: Norway
Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér erakt Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 29 juni 2021 kl. 10:13
På Facebook er det grupper for salg av modelljernbane som passer N skala, en mj kjøp salg og bytte, og en for N skala. Ferdige anlegg pleier å være vannskeligere å selge og gi dårligere pris. Du får normalt best pris oppdelt men mer jobb og tar lengre tid. Kan selges med fastpris eller auksjon. Det er også muligheter med Finn.no. Setter du opp med minstepris sikrer du att det går for mindre enn du vil selge for
T A Eråk
"Det er bedre å være nesten forsinket enn nesten i rute"
Til toppen
bkv1 Se rullemeny
Veteran
Veteran

Medlem siden: 19 desember 2010
Land: Norge
Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér bkv1 Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 02 juli 2021 kl. 17:11
Takk folkens. Jeg vil helst bli kvitt alt samlet
Hilsen Bjørn

N-skala, Peco 55, Digikeijs DR5000, JMRI. Tysk diesel nyere tid
Til toppen
 Svar Svar
  Del innlegg   

Forum: Forumtillatelser Se rullemeny

Forum Software by Web Wiz Forums® version 11.06
Copyright ©2001-2016 Web Wiz Ltd.

Denne siden ble generert på 0,031 sekunder.