MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

FAQ FAQ  Søk i forum   Arrangement   Registrer ny bruker Registrer ny bruker  Logg inn Logg inn

Arendal stasjon

Svar Svar
Forfatter
  Tråd Søk Tråd Søk  Innstillinger for tråd Innstillinger for tråd
Halm Se rullemeny
Viderekommen
Viderekommen

Medlem siden: 31 oktober 2017
Land: Polen
Status: Utlogget
Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér Halm Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Tråd: Arendal stasjon
    Sendt: 09 desember 2017 kl. 16:02
Hei,
Jeg heter Marek, jeg er fra Polen (jeg beklager stavemåten, jeg bruker tolk).
Jeg samler materialer om Arendal stasjon, og jeg har et spørsmål, har noen en bedre ide å se dimensjonene til bygningen?
" border="">
Til toppen
Laurenz Se rullemeny
Medlem i MJF
Medlem i MJF

Medlem siden: 03 november 2004
Land: Norway
Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér Laurenz Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 11 april 2018 kl. 22:49
Hei,

Du har vel kanskje funnet ut av dette selv for lenge siden men hvis ikke så kanskje Arendal Modelljernbaneklubb kan være til hjelp. http://arendalmjklubb.blogspot.no/
Til toppen
halvors Se rullemeny
Fremo og MjF medlem
Fremo og MjF medlem

Medlem siden: 03 november 2004
Land: Norway
Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér halvors Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 11 april 2018 kl. 23:04
Hi Marek,

I may be able to help as I have built a model of this building myself. I do not have exact measurements here now, but may be able to find out. Send me a PM and we can take this further.

Best regards
Halvor

Til toppen
Halm Se rullemeny
Viderekommen
Viderekommen

Medlem siden: 31 oktober 2017
Land: Polen
Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér Halm Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 13 april 2018 kl. 16:42
Hi Laurenz, hi Halvor

Thank you very much for your help, I already have these dimensions.

Best regards
Marek
Til toppen
 Svar Svar
  Del innlegg   

Forum: Forumtillatelser Se rullemeny

Forum Software by Web Wiz Forums® version 11.06
Copyright ©2001-2016 Web Wiz Ltd.

Denne siden ble generert på 0,063 sekunder.