Alteret |
Post Reply |
Author | |
GeirC
Medlem i MJF Joined: 14 juli 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 250 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 12 august 2005 at 20:58 |
Da går mitt tog inn på nok et sidespor i morgen, og stopper ved alteret, for så å komme ut av stasjonen (kirken) med følgelok (kone) og bundet til en bane for livet. Mao, jeg gifter meg i morgen . Ønsk meg lykke til Edited by GeirC |
|
Geir C - "I"m on a roll people!"
|
|
KnuT
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 364 |
Post Options
Thanks(0)
|
Geir,
jeg ønsker deg virkelig til lykke med bryllupsdagen og dagen videre sammen med følgelok eh, kone. Det er en merkedag i livet - som du bør kose deg ekstra godt på - og ta vare på fellesskapet videre i de gode (flest av dem håper jeg) og onde dager som det heter - eller for better or worse.... OG, dette er vel ikke noe sidespor, det må vel virkelig være et hovedspor??? mvh KnuT |
|
Dag Cato
FREMO-forummedlem Joined: 01 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 874 |
Post Options
Thanks(0)
|
Gratulerer med morgendagen.
Men det kan hende du bør døpe om følgeloket til ekstra forspann , det passer bedre. Hun hjelper deg å dra lasset og er alltid ved din side. |
|
MVH
DC Steinsnes? Hvilken Steinsnes? |
|
ROBEL
MjF-styremedlem Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 277 |
Post Options
Thanks(0)
|
Øh, hvilken skala satser dere på da Lykke til å ha en kos dag.
Roger Abel |
|
Det som ikke kan repareres, kan i allefall plukkes i stykker.
|
|
ØyvindS
Viderekommen Joined: 03 november 2004 Location: Denmark Status: Offline Points: 46 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hjertelig til lykke!!!
|
|
mvh Øyvind Strøm
|
|
espyink
Veteran Joined: 08 januar 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 103 |
Post Options
Thanks(0)
|
Lykke til
|
|
Mvh Espen N.N.
|
|
Steen
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 60 |
Post Options
Thanks(0)
|
Beste gratulasjoner på dagen
Steen Lorenzen |
|
PIO
Medlem i MJF Joined: 21 desember 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 150 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hallo Geir ! De beste gratulasjoner overbringes herved. Det beste med å være gift er at man kan tillate seg noe mer før en blir kastet ut øhhhh...... Kan være godt å ta med seg nå når du skal bygge opp et nytt anlegg og denne hobbyen er som kjent ikke gratis he he kan sikkert investere noe mer nå enn før PS: Innmeldingspapirer sendes på mandag. |
|
Med hilsen Svein Erik.
En Hedmarking som har blitt guttunge igjen og trives med det !! <a href="http://home.broadpark.no/~sesahli/">Sjekk gjer |
|
Roger
Fremo og MjF medlem Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1620 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hei! De beste gratulasjoner på dagen, Geir!
|
|
Med vennlig hilsen
RGER “Det finnes ett forbilde for alt” |
|
TomL
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 505 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hei ! Gratulerer !! Du skal vel ikke ha det noe bedre enn oss andre.... Lykke til ! Hilsen Tom Lynga |
|
Det enkle er ofte det beste...
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |