MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

FAQ FAQ  Søk i forum   Arrangement   Registrer ny bruker Registrer ny bruker  Logg inn Logg inn

3D-printet pistonbylly skala 0.

Svar Svar
Forfatter
  Tråd Søk Tråd Søk  Innstillinger for tråd Innstillinger for tråd
HJM.models Se rullemeny
Veteran
Veteran

Medlem siden: 16 august 2015
Status: Utlogget
Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér HJM.models Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Tråd: 3D-printet pistonbylly skala 0.
    Sendt: 03 mars 2019 kl. 18:23
Jeg har designet en pistonbully i skala 0. Se denne linken. Klikk for å se på pistonbully

Jeg har også en render her

HJM.models
Til toppen
MY1201 Se rullemeny
FREMO-forummedlem
FREMO-forummedlem

Medlem siden: 08 september 2006
Land: Norway
Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér MY1201 Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 04 mars 2019 kl. 00:11
Pistenbully finnes ferdig bydg og malt i 1:43 fra før. Hva kan din modell i 3D tilby som ikke er gjort før?

Endret av MY1201 - 04 mars 2019 kl. 00:12
Magne H.L.

Norsk, dansk og det som er artig.
Til toppen
Toftebanen Se rullemeny
Medlem i MJF
Medlem i MJF

Medlem siden: 30 august 2012
Land: Norge
Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér Toftebanen Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 04 mars 2019 kl. 20:09
 Finner detaljerte Pistenbully på Ebay fra kr 290,-

Jarle
Til toppen
Laurenz Se rullemeny
Medlem i MJF
Medlem i MJF

Medlem siden: 03 november 2004
Land: Norway
Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér Laurenz Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 05 mars 2019 kl. 12:02
Grov print eller detaljert modell, til samme pris? Geek
Til toppen
programmeringssporet Se rullemeny
Veteran
Veteran

Medlem siden: 12 desember 2013
Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér programmeringssporet Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 05 mars 2019 kl. 12:27
Hei,

Jeg har testopplastet noen 3d modeller til bla Shapeways.  Min erfaring er at det blir uforholdsmessig dyrt å printe der.  Eksempler kan  være kr 500 for print av en hvis størrelse.  Denne tar ca 5 timer å printe på min egen printer, til en råvarepris (PLA) på noen få kroner.  I tillegg må man også ha en printer (fra kr 3000?), og god tid til å lære seg printeren.
Til toppen
 Svar Svar
  Del innlegg   

Forum: Forumtillatelser Se rullemeny

Forum Software by Web Wiz Forums® version 11.06
Copyright ©2001-2016 Web Wiz Ltd.

Denne siden ble generert på 0,066 sekunder.