MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

FAQ FAQ  Søk i forum   Arrangement   Registrer ny bruker Registrer ny bruker  Logg inn Logg inn

100% usynlig kjøretråd - godt råd for nybegynnere

Svar Svar
Forfatter
  Tråd Søk Tråd Søk  Innstillinger for tråd Innstillinger for tråd
Helgejohan3 Se rullemeny
Veteran
Veteran

Medlem siden: 20 november 2014
Land: Nederland
Status: Utlogget
Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (1) Thanks(1)   Sitér Helgejohan3 Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Tråd: 100% usynlig kjøretråd - godt råd for nybegynnere
    Sendt: 11 juni 2015 kl. 01:07
Her har jeg sparklet enda styggere under brosteinene enn på venstre side. Det viser hva litt printerpapir med trelim kan gjøre. Det er mye bedre enn asfaltmaling. Brosteinene laget jeg selv og jeg  googlet jeg bare "brosteiner" og fikk opp et bilde av ekte brosteiner (uten copyright) og brukte MW-snap til å kopiere motivet og printet ut selv (MW-snap et et gratis program til kopiering av det som vises på skjermen som man bare kan laste ned.) Jeg brukte Paint i Windows til å nedskalere til N-skala.
En kjøretråd under slikt papir er 100% usynlig og sjuler all sparkling totalt. Se bildet.

Til toppen
Helgejohan3 Se rullemeny
Veteran
Veteran

Medlem siden: 20 november 2014
Land: Nederland
Status: Utlogget
Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér Helgejohan3 Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 11 juni 2015 kl. 01:11
Selvfølgelig må kjøretråden først være frest ned i treverket enten med ferdigkjøpte biter med frest spor eller du freser selv.
Til toppen
 Svar Svar
  Del innlegg   

Forum: Forumtillatelser Se rullemeny

Forum Software by Web Wiz Forums® version 11.06
Copyright ©2001-2016 Web Wiz Ltd.

Denne siden ble generert på 0,063 sekunder.